busrasil2019 Allahim bütün acılarınızı unuttursun evladınızla inşaallah 🥰🥰 1 ay 24 gün oldu sezaryen olali ilk doğumum makat gelişti planliydi. Ama buna rağmen zor oldu ben kolay olur sanıyordum ama 7 kat kesilmenin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Devlette oldum, dikisim alınan dikislerdendi bir hafta o dikislerbatti bana acıdı yürürken ama inatla yürüdüm hep çünkü yürüdükçe bahsettiğiniz tüm şikayetler azalıyor. Çişimi yaparken sanki hiç durmayacakmis gibi olur kasiklarima doğru usutunce olur gibi ağrı olurdu. Ama tüm bu şikayetler 10.gun geçti sadece azicik sabır 🥰🥰 benim derdimde mesela nasıl tek başıma oturup kalkicam yaticam ama çok şükür oda mümkün 🙏