minik_36 hiç merak etmeyin benimki de o aylarda o kilolardaydi doktor anne sütü alıyorsa sorun yok obez olmaz dedi. Açıkçası bende korkuyordum çok kilolu olacak diye şimdi 10.500 gram 13 aylık uzun zamandır kilo almıyor vermiyor da boyuna gidiyor boyu uzadığı için kilosu da belli olmuyor şuan normal görünebilir ama 2 aylıkken 5 kiloydu siz düşünün kilolu halini sizinki de hareketlenince o kilolar gidecek yemek yemek istemeyecek