Kızlar amacım kıyaslamak değil sakın yanlış anlamayın erkek bebeğim var 6 ay 20 günlük Geçen gün aşısı vardı bütün kontrollerini yaptırdık Doktor 9 kilo olduğunu 70 santim boyu olduğunu 44 santim kafa çevresi olduğunu söyledi bebek 1 yaş kilosunda dedi bana Benim de aklıma takıldı o bezi mi olmuş yoksa normal mi Yani benim bebeğe Diyet yapmam gerekiyor mu gerekmiyor mu onunla ilgili hiçbir şey Söylemediği için belki dedim başına gelen birileri vardı diye Buraya yazmak istedim