bisusbe_ Çok şükür hayallerimi hayatımda gerçekleştirdim. Zor oldu ama başarabildiğimi çoğu kez gözlemledim. Bir hayal kurduğumda, gerçekleştirebileceğimi inanıyorum ve adım atıyorum. Ama bazen mutlu olmadığımı, tatmin olmadığımı hissediyorum. Şükürsüzlük mü, yoksa zor durumlarla baş edememek mi bilmiyorum. Hayallerimizi gerçekleştirsek bile bazen mutlu olamayabiliyoruz.