Nurcanben ben sevdiği şeylerin içine ekligorum size de onu öneririm, mesela benim kız köfteye bayılır. Sulu köfteye şöyle üst kısımlarını rendeler gibi küçül küçük keserek koyuyorum parçalanıyor hem de köftenin suyuyla piştiği için tadı da olmuyor zaten en sonuna doğru sarımsak rendeliyorum içine hiççç anlamıyor ve öyle de kabıxlığa çok iyi geliyor. Bir de brokoli tostu var ama benimki bu sene yemiyor. Geçen sene kızım buharda pişmiş tatsız tuzsuz brokolili yerdi🥲