Sare_nuhaninannesi_05 bir hataydı olarak söylüyorum içli köfte (oruk) meşhurdur bizim orda sürekli yaparız.
Buzluğa koyabilirsiniz aylarca bile kalabilir çıkarıp pişirdiğinizde yine çıtır çıtır olur.
Hamur yoğurma gelirsek biz biber çekme makinesinde yaparız ama hamur yoğurma makinesine olur önemli olan iyice harmanlanması incecik ve yapış halde katı olması iyice yoğurtun makinede şekil verirken de küçük bir beze alıp top gibi yuvarlayın sonra işaret parmağınızı sokup parmağınızı suya değdire değdire şekli verin içi oyuk gibi oluyor şekli o yani içine doldurup yine su yardımıyla birleştirin su parçalanmasına engel olur ve yapışmasını engeller