Kızlar kızımın doğum gününe içli köfte yapacağım sorum şu persembe yada cuma yapsam buzluğa koysam pazartesi doğum günü bu arada o gün de kizartsam olur mu ? İkincisi hamur yoğurma makinasında içli köfte hamuru yoğuran oldu mu hiç ? İlk defa yapacağım geçen sene kaynanam yaptı. Bu sene herşeyi ben yapıp aradan çıkarmak istiyorum.