canmanayvesuyu Elinin üzerinden damar yolu açıldı ve radyoaktif madde verildi, ardından da görüntüleme işlemi yapıldı. Damar yolu açılma aşaması zor oldu, görüntülenirken de kıpırdamaması gerektiğini söylediklerinden eşimle sıkıca tuttuk. İşlem bittikten sonrasında bolca emzirmiştim. 1 sene oldu sanırım çekileli.
Hayır hiç antibiyotik başlanmadı. Daha önce Ege üni. takipliydik, şimdi Erzurum’dayız. Yani 2 farklı doktor görmüş oldu nefrolojide de ürolojide de ama böyle bir şey gündeme gelmedi hiç. Sadece sondalı ultrason çekimi öncesinde antibiyotik kullandı bu sebeplerle ilgili.
Bu işlemlerden korkmanız normal, ama korkup da doktorun gerekli gördüğünü yaptırmaktan çekinmeyin derim. Bize doktorların söylediği (sintigrafi, sondalı ultrason vs için) kar zarar açısından gerekli olduğuydu.