kartalarasebru bizim başka sorunlarımız oldu.. biberonla süt veya mama verirken soğuk mu verdim gece uykumda…. yoksa kendi kendine mi gelişti bilmiyorum.. çok gaz oldu bebeğimde sancıdan kaka yapmak zulüm oldu masajlarıma rağmen.. Acı cekiyordu en son acile gittim cumartesi günü.. röntgen cekti dr cok gaz vardı bebegimde lagman yaptik kakasini yapmasi icin.. ozamandan beri kakasini cok az yapiyor ama daha rahat ben surekli masaj yaparak devam ediyorum…
Bu arada D vitaminini ben sabahta denedim aksamda denedim uykusuyla pek bir baglanti kuramadim saglik ocaginin d vitamini var bende hala ocean almadım.. Bence bebek uyku konusunda huysuzsa vitamin bahane gibi yinede siz deneyerek karar verin 🫠👼🏻🌸