AzraLina2024 yemeklerini bol tereyağlı ve bol hindistan cevizi yağıyla yapıyorum
Sıvıyağ nadir kullanıyorum kullansamda zeytinyağı sadece
Suyunu hep kaynamış soğumuş su olarak verşyorum çünkü böbrekleri bizim içtiğimiz suları malesef süzdüremiyor hatta damacanadan su verince çişi kokuyor ve sapsarı oluyor bezi o yüzden muhakkak kaynamış soğumuş su veriyorum