Bebeğim ek gıda almaya başladı. Anne sütü ağırlıklı gidiyor tabiiki kabızlık durumunu yaşamamak için zeytinyağı kullanıyorum. Suyunu kaynatıp soğuyunca veriyorum. Bir yakınım bu şekilde suyun mineralinin öldüğünü sadece bebeğin ağzını ıslatmak için işe yaradığını kaynatmadan vermem gerektiğini söyledi sizler nasıl veriyorsunuz