sleepnessnami kilo alımı az veya durmuş demedim 1 yaşından sonra kilo alımı yavaşlıyor anlamında duruyor dedim, yazdığımı iyi okuyun burada kimse kimseye laf sokmak için bir şeyler yazmıyor. Konuyu açan anneye yanıt veriyoruz, kimse kimsenin moralini bozmasın durduk yere, burası benim için keyifli bir yer yazdıklarıma katılın veya katılmayın dalga geçer gibi yanıt vermeyin, cevapsız bırakın daha makbule geçer