Bugün rutin kontrolümüz vardı,kızım 22.ayından gün aldı doktorumuz karbonhidrat yedirme ekmek yedirme ekmeksiz yemeğe alıştır,paketli yedirme filan dedi. Ama benim kızım beyaz ekmek,makarna,pilav bu tip şeyler asla yemiyor sevmiyor evimizdede çok nadir yapılır ben diyette olduğumdan dolayı😊 ee ben ne yapayım çocuk kiloluysa kilo alıyorsa. Kan verdik bugün bakalım nasıl çıkacak sonuçlar. Sizin çocuklar bunlardan yiyerek kilo alıyor mu? Yani kilo almaması için ne yapıcamki 😔🤦♀️🤦♀️😔