_dfn şöyle kesinlikle sağlık ocağından verilen kan damlasını kullanmayın ben bebeğime süt alerjisi olduğu için Besttiron var onu önerdi onu kullanmaya başladım çok iyi tavsiye ederim.Bir de Ocean markanın kan damlası var doktoruna danışıp o şekilde kullan ☺️☺️☺️ bu arada Besttiron kabızlık yapmadı 👍🏻👍🏻👍🏻