_dfn bestiron kullandık hala kullanıyoruz 3,5 aylıkken başladık hatta kansızlığı vardı. Baya toparladı 2 ayda kansızlığını. İnfluenza geçirdik o süreçte kullanamadık hatta kansızlık yine başlamış hastalık tamamen geçsin yine 2 doz vermeye başlayıp kansızlığı toparlıycaz inşallah