barlassko bende muhafazakarım ama çocuklarımın bütün aşılarını özel ve devlet olmak üzere hepsini yaptırdım bunun muhafazakar veya diğeri olmakla alakası yok bence okuyacaksın araştıracaksın duyduğun her saçmalığın arkasından gitmeyeceksin her saçma şeyi dine bağlamayacaksın böyleleri yüzünden zaten dinimizi yanlış biliyorlar ve lanse ediyorlar.