Zynp555 zor valla ben çalıştığım halde kreşe veremiyorum. Haziranda aldığım fiyatlar yarım gün 18 tam gün 20 bindi. Şimdi ne kadar olmuştur Allah bilir…Benimki de 3 yaşında. Seneye inşallah belediyenin kreşi olur diye dua ediyorum. Bir de Kasım doğumlu seneye eylülde 4 olmuyor o da çok kafama takılıyor. Kira desen 20 binden başlıyor kreşe 20 bin versen aklım almıyor bu fiyatları 😓