Zynp555 Selam kızlar. Malum 2. Dönem kreş fiyatlarını arttırmak istiyorlar ve tek maaşla geçiniyoruz. Lisans mezunuyum ama iş bulamıyorum. Çocuğumun kreşinden malesef karsılamayamayacagımız bir ücret istediler gönderememe durumum var. Canım çok sıkıldı ve çalışmadığım için kendimi aşırı yetersiz hissediyorum. Uykum kaçtı çok üzülüyorum gönderemiycem diye . Ona yetersiz kaldığımı düşünüyorum okul daha faydalı gibi geliyor bana . Sizce Ne yapmalıyım . Çok üzgünüm .. 🥹
araskusum Zynp555 vallahi bu devirdi ya eşinizin maaşı çok çok iyi olacak en az 80-90 bin ya da kadın da çalışacak yoksa geçim çok zor, he geçinilir ama hep bir şeylerden taviz vermeniz gerekir malesef
Miracinannesi_ Zynp555 sabit bir mesleğiniz yoksa kreslerin iş ilanlarına bakın size uygun bir iş varsa başvurun çocuğunuzu da alırlar kimi kısmi ücret alır kimisi almayadabilir
geceyolculugu Zynp555 zor valla ben çalıştığım halde kreşe veremiyorum. Haziranda aldığım fiyatlar yarım gün 18 tam gün 20 bindi. Şimdi ne kadar olmuştur Allah bilir…Benimki de 3 yaşında. Seneye inşallah belediyenin kreşi olur diye dua ediyorum. Bir de Kasım doğumlu seneye eylülde 4 olmuyor o da çok kafama takılıyor. Kira desen 20 binden başlıyor kreşe 20 bin versen aklım almıyor bu fiyatları 😓
araskusum Zynp555 bir de şöyle düşünün en azından kreş zamanına kadar bebeğinize kendiniz bakabildiniz 🥹 benim öyle bir imkanım yok 2 yaşında bırakıp işe dönmek zorundayım, inşallah siz de gönlünüze göre bir iş bulursunuz, her şeyde vardır bir hayır diyelim 🥰
Zynp555 araskusum sizde haklısınız her annenin yüreğinde farklı duygular var ama hep bebeğimiz için daha fazlasını yapalım derdindeyiz 🥹
Zynp555 Miracinannesi_ öğretmen değilim kreşte nasıl bir pozisyonda çalışabilirim yada bu ne kadar doğru olur
araskusum Zynp555 ben de çalışan anne çocuğuyum bazı zamanlar çok üzülüyordum bu duruma ama şu an iyiki annem çalışmış diyorum, çalışmasa şu anki imkanlarımın hiçbiri olmayacaktı. O yüzden çocuğuma çok güzel bir gelecek ve birikim için çalışmam gerek biliyorum 🥰
Miracinannesi_ Zynp555 yemekhane benzeri işler olabiliyor bazen cocugunuz henuz küçükse sorun olacağını zannetmiyorum bir de belediyenin kreslerine bakın fiyatları daha makul oluyor
Zynp555 araskusum evet anneniz iyi ki çalışmış bende annemin çalışmasını isterdim çünkü çalışsaydı benim hayatımda farklı olurdu şuan iş arayışındayım onlara göre bu bir saçmalık ..
Miracinannesi_ Zynp555 küçük daha temizlik işi bile olur 1 sene çalışsan iyi kötü bir birikimin olur bu süreci geçici olarak degerlendir kendini o şekilde motive et bugünler de geçer