essnsr valla biraz kusuyor doktorların hepsinede söyledim kusabilir emme refleksi çok yüksek bir bebek muhtemelen çok besleniyordur dediler bulunduğumuz ilde çocuk cerrahi yok yakın ildekinede randevu yok bizde o hastaneden çocuk doktoruna sıra aldık belki o şüphelenirse bireyden gönderir çocuk cerrahina diye onada dedik bizi gönderebilirmisiniz diye oda muayene etti hiç gerek yok sadece kolik dedi