leyligul deri testi ve kanda alerji bakılır ama daha çok küçük. Ben 2 aylıkken deride baktırdım çıkmadı. Egzamayla doğdu bebeğim hep geçecek, sıcaklardan normal dediler. Devamında huzursuzluk,kabızlık, kötü kokulu gaz eklendi. Ben kanda baktırdım ve evet süt ve sür ürünleri artı yumurta alerjisi çıktı. Bunda da çıkmayabilirdi çocugun kliniği yani tablosu uygunsa yine alerjik bebek denir. Hemen diyete başladım. İçerik okuyacaksınız. Asla azıcıktan bişe olmaz , pişmiş bu bişe olmaz dememeniz gerekiyor. Bunların alt dallarıda var örneğin laktoz,soya gibi.. kestim ve gördüm ki çocugum sakinleşti. Günlük kakasını yapmaya başladı.huzursulugu gitti. Çocugun ayına göre diyet süresi belirleniyor. Diyet açmada yavaş yavaş başlıyor bir anda herşeyi yemiyorsunuz. Yiyip bebeğinizi takip ediyorsunuz.