Küçükken köye anneannemin yanına gitmiştik havlumu vs aldım duş alıcağım banyoya geçeceğim terliği giymemle bağırmam bir oldu Allahımmm çok kötüydü
Kurbağa varmiş terliğin içinde önü kapalı terlik olduğu için görmemiştim:(
Kurbağa üzgünüm ama hala fobimsin