Tatlininannesi bir atlet bir pijama takımı giydiriyorum. Benim kızım şapka takmayı çok sevmiyor, çıkartmak için uğraşıp duruyor o yüzden saçı tam kuruyana kadar 1 saat falan kapşonlu bir hırka yada yelek giydiriyorum. Banyo yaptırdım diye ekstra bir şey örtmüyorum. Ya yıkarken ve giydirirken üşütmezseniz ki ev 24 derece ise asla üşümez sonrasında zaten üşümez. Bakın ben banyodan sonra müslin havlusuyla güzelce kurulayıp sonradan normal havlusuna yatırıyorum. O havluyla sarıp önce bezleyip sonra masajını yapıyorum sonra giydiriyorum. Korkma bebekler ev ısısı 22’lerin altında değilse öyle kat kat giydirmeye falan gerek kalmıyor. Gece yatarken ben üstünü çok açıyor diye uyku tulumuyla yatırıyorum. Uyku tulumunu giydirmediğim zamanda ince bir nohut battaniyesi var onunla yatırıyorum. Dediğim gibi daha çok şükür hiç hasta olmadı.