Tatlininannesi 2 aylık kızım var.Üşütecek,hasta olacak diye banyo yaptırmaktan aşırı korkuyorum. 6-7 günde bir korka korka zor yıkıyorum. Banyodan sonra hemen üzerini giydiriyorum, vücudunu yağlayıp masaj da yapamıyorum😔Benim gibi olan anneler var mı?Bebeğime eksik bakıyor gibi hissediyorum artık😔
Emineyilmazz Tatlininannesi aksine banyo ettirmek hastalıklardan korurmuş 😊 biz elektrikli ısıtıcı aldık onu açıyoruz giydirirsen yıkarken. Ev sıcak ama korkuyorum bende üşütür diye (2 aylık)
Zuleyham Tatlininannesi kaloeiferi sona ver ısımsın oda iyicee havlusunu kaloriferin üstüne at bn öyle yapıorum zaten bebek banyosu 5 dakika sürmüyo vücudunu kremliyorum yalam söylemiyim uzun uzun masaj yapamıyorum krem sürüp hafif masaj yapıyorum sonra üstünü giydiriyorum saçını fön makinesiyle kurutuyorum orta ayarda ve 1 kat fazla giydiriyorum kilotlucorap Şapka filan uyurken çıkarıyorum onları pijamasıyla yatırıyorum 4 aylık şükür bişey olmadı
Gizemre Tatlininannesi o zamanlar bende öyleydim korkma bence doğrusunu yapıyorsun havalar zaten soğuk yazın rahat rahat yaptırırsın
Papatya Tatlininannesi o zamanlarda 2 günde bir yıkıyordum. Sanırım 6 aylıktı hergün yıkamaya başladım. 20 aylık şuan hergün mutlaka banyosunu yaptırırım. Su bebeği rahatlatıyor. Elbette kiri yok onların ama bebeğin rahatlaması için, güzel uyuması için yıkayın korkmayın. Banyo hastalıklardan korur.
Annelik00 Bende yeni bebeğim var altını açarken bile masaj yapmaya korkuyorum üşütecek diye çabucak giydiriyorum bi yaz gelseydi rahat rahat bıraksaydık
Tatlininannesi Emineyilmazz ev 24-25 derece ama elektirikli ısıtıcı mantıklıymış,ben de alayım olmadı🌸
Misskokulum Emineyilmazz kuzum Merhaba bi sey diycem Happy momdan hatırlıyorum seni galiba profilinde kırmızı elbiselerle cektigin foto vardı doğru mu hatırlıyorum 🙈
Tatlininannesi Zuleyham evet banyodan sonra ne giydirirmem lazım,battaniye örtsem terler mi,pike örtsem üşür mü,bunlara da emin olamadığımdan banyo yaptırma düşüncesi iyice kabusum oldu. Havluyu bende ısıtayım hiç aklıma gelmemişti,teşekkür ederim🌸
Hayatannesi Zuleyham saç kurutma makinası bebekler için daha zararlı. Müslim bezi yada havlusuyla iyice kurulayıp şapkasını takmanız yeterli.
Tatlininannesi Gizemre herkes gün aşırı yıkayıp masaj yapıyoruz diyor,ben kızıma iyi bakamıyor muyum düşüncesine kapıldım iyice. Havalar ısınınca her gün yıkayacağım inşallah💐
Esmeler2 Bende çok korkuyorum. Hem de banyo yapmadan önce hem banyoyu hemse giyineceği odayı ısıtıcı ile ısıtmama rağmen. Ama yine de 2-3 güne bi banyo yaptırıyorum. Çünkü inanılmaz rahatlatıyor bebeğimi
Aybuke_ Papatya ay hergünmu yıkıyosunuz benm bebegm 12.5 aylık ben 3 güne bir anca yıkıyorum hergün nasl frsat buluyosunuz bide saat kaçta yıkıyosunuz genelde aslnda bende sık sık yıkamak istyorm havalar scakken gun asırı yıkıyodum ama smdi hastalancak diye korkuyorm aralktan beri gidip geri gelen gribimiz var oyuzden daha cok korkuyrm
zeynepalp Tatlininannesi valla ikinci çocuğu büyütüyorum hiç yağ ile masaj falan yapmadım . Yapma zaten kardeşim giydir çocuğunu hemen üşümesin tabi ☺️
Gizemre Tatlininannesi aynen zaten pis fln da değiller mis gibiler sağlık daha önemli ama altını fln değiştirirken oynatarak karnına birazcık yağ ile masaj yapıyodum gaz olmasın diye poposunada pişik olmasın diye sürüyordum 2 güne bir 😁
Hayatannesi Tatlininannesi benim kızımda 2.5 aylık. Genelde her akşam uyku öncesi yıkıyorum. Korkmayın hem yıkamak hem de masaj bebeklerin gelişimi için çok önemli. Evinize bir termometre takın 22-24 arası ise hiç bir şey olmaz. Ben banyo yaptıracağım zaman odasına bir fanlı soba açıyorum ekstra. Giydirip masaj yapana kadar sonra normal oda koşullarında duruyor. Ayrıca ben bu ıslak mendillere vs pek güvenmediğim için her bez değişiminde altını mutlaka musluk altında yıkıyorum. Daha çok şükür hiç hasta olmadı.
Tatlininannesi Hayatannesi banyo yaptırdıktan sonra nasıl giydiriyorsunuz ve üzerini neyle örtüyorsunuz. Ekstra kalınlığa ihtiyaç olur mu acaba?
Zuleyham Hayatannesi vücuduna yaparsan zararlı canım ama saçı için hiçbir zararını duymadım hatta kulaklarına 1 2 saniye tutarsan iltahap olmuyo aklında bulunsun 😉
Kuubra Tatlininannesi eviniz doğalgazlıysa korkmayın ekstra ufo yakabilirsiniz, ben 2 günde bir yıkıyorum mutlaka yağlama masaj faslını bende yapamıyorum pimpirikli kocam hadi giydir diye tepemde bekliyor😂😅
Tatlininannesi Kuubra benim eşim de bebek konusunda benden korkak, en azından uyumlu bir çiftiz diyip avunuyorum😂
Ozan2019 Tatlininannesi benimde bebeğim bir buçuk aylık 2-3 günde bir eşimle yıkıyoruz katalik soba yakıyorum Petek’in yanında yıkıyoruz iki tane havlu ile kuruluyorum ilk önce ıslağını iyice silip diğer havluya geçiyorum hemen bebek yağı fıs fıs yapıp giydiriyorum hızlıca yıkandıkça rahatlıyo suyun ısısını iyi ayarlayın bişey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻
Tatlininannesi Ozan2019 2 havluyla kurulama da çok mantıklıymış,mutlaka uygulayacağım🌸Fazladan hırka yelek vb giydiriyor musunuz?
Hayatannesi Tatlininannesi bir atlet bir pijama takımı giydiriyorum. Benim kızım şapka takmayı çok sevmiyor, çıkartmak için uğraşıp duruyor o yüzden saçı tam kuruyana kadar 1 saat falan kapşonlu bir hırka yada yelek giydiriyorum. Banyo yaptırdım diye ekstra bir şey örtmüyorum. Ya yıkarken ve giydirirken üşütmezseniz ki ev 24 derece ise asla üşümez sonrasında zaten üşümez. Bakın ben banyodan sonra müslin havlusuyla güzelce kurulayıp sonradan normal havlusuna yatırıyorum. O havluyla sarıp önce bezleyip sonra masajını yapıyorum sonra giydiriyorum. Korkma bebekler ev ısısı 22’lerin altında değilse öyle kat kat giydirmeye falan gerek kalmıyor. Gece yatarken ben üstünü çok açıyor diye uyku tulumuyla yatırıyorum. Uyku tulumunu giydirmediğim zamanda ince bir nohut battaniyesi var onunla yatırıyorum. Dediğim gibi daha çok şükür hiç hasta olmadı.