emzirmesem kesinlikle kullanırım tekrar bekarken kullanmıştım iyiki kullanmışım vücutta uyku yapıyor sadece yan etki görmedim 7/24 üzerimde olan ağlayan bebeğim sürekli geçirdiğim sinir krizi vücudumun titremesi kendimi tutamayıp bağırmaya başlıyorum sonra pişman oluyorum eş sorunu aile sorunu sorunlar vs emzirme bitince kullnacağım