Defalarca kalp krizi geçiriyorum sanıp acile gittim, kardiyoloji doktorlarının hepsini tanıyorum artık o kadar çok gittim çarptıntıdan nefes alamıyordum yuruyemiyordum özellikle akşamları ağlama krizlerim tutuyordu kolum ağrısa kemik kanseri mi oldum diye düşünüyordum, tüm tahliller yapıldı fiziksel bir şey olmadığını panik atak anksiyete olduğunu ve psikiyatriye gitmemi söylediler, 1,5 ay önce gittim psikiyatriye, ilaç başladık düşük dozda(dideral ve anzyle) 1,5 aydır o kadar iyi durumdayım ki neredeyse her gün olan çarpıntılarım 10-15 günde bi kez falan oldu, yani böyle rahatlayacağımı bilseydim çok önceden giderdim, ancak emzirme gebelik durumunda ilaç kullanımı nasıl oluyor bilmiyorum doktora danışın bunu, psikiyatri doktorum da çok iyiydi 1 yıllık tedavi öngördü 1 yıl ekstra korunmamı istedi