mesmrv benim ilk 3 ay sadece belirli saatler değil her saniye ağlardi abartmıyorum sadece uyurken ve beslenirken ağlamazdı . Günler saatler geçmezdi 9 10 aya kadar da agğalamalar azalsa da mızmız ve ağlak bir bebek oldu , suan 15 aylık olacağız daha iyi çok şükür, 🙏