mesmrv Kolik olduğumuza karar verdi doktorumuz, aynı zamanda reflümüz de var. Koliğiniz kaçıncı ay bitti annelerim? :(
tugck mesmrv ahh ne çektik o kolikten 7 aylık kızım. Tam 3 ay sürdü bizim. İnanmıyordum düzeleceğine mahfolduk ama geçti çok şükür. Sadece hala çok mız mız. Sürekli ağlama modunda, sıkılgan, aşırı hareketli. Her dönemi çok zor ama kolikliği inan geçicek🌸
JuliJuli06 mesmrv 4. Ayda ciddi oranda azaldi ama genel bi huzursuz bebekti benim cocugum 6. Ayda tamamen bitti ama kolikligi
bsrnrern tugck bizde 6 aylık olduk koliktik mızmızlık sürekli ağlama hep kucak isteme devam ediyo uykularımız da çok düzensiz ;(
tugck mesmrv merak etme geçicek yani çok enteresan ama bi bakıcaksın her gün kurulu saat gibi ağlama krizine giren çocuk 2-3 günde 1 ağlamaya başlıcak. Sonra 2-3 günde bir daha az az ağlayacak. Yani 4-5 saat aralıksız gibi değilde 30 dk ağla 40 dk iyi dur 30 dk ağla 1 saat iyi dur gibi olacak. Sonra bi bakıyorsun öyle durup dururken ağlama şeyi kalmıyor ama mız mızlık o her daim devam. Memnuniyetsizlik, huysuzluk🥲 tabi kolikten eser kalmayacak🙏🏻 az daha sabret🌸
bsrnrern mesmrv 4,5 aylıkken azaldı ama bizim süt ürünleri alerjimiz varmış o zaman öğrenip diyete girdim onun etkisi olabilir 6 aylığız mızmızlık sürekli ağlama kaldı kolikten sonra ve ara ara yine gaz oluyor özellikle ek gıdaya geçince ama kendi çıkarabildiği için asla ilk zamanlar gibi değil
tugck bsrnrern aynısı vallahi hep mız mız ve sıkılgan modda. Uykuları da aşırı düzensiz. Çıta uyanıyo, kucakta sallayarak ya da memede uyuyor. Zayen gece-gündüz memede ben çoğu zaman sıfır uykuyla ayakta duruyorum. Annem olmasa ben gündüz yemek falanda pişirip yiyemem. Kadıncağız 7 aydır benle yoksa başa çıkamıyorum
mesmrv Kolik geçse de huysuzluk, mızmızlık kalıyor mu ya hep :( güya tummy time yaptıracaktım, çıngırakları var onlarla oynayacaktık hep bir ağlama modunda olduğu için hiçbirini yapamıyorum :(
tugck mesmrv o dediklerini 4. aydan sonra yaptırabiliyorsun ama dediğimiz gibi mızık mızık mod oluyor. Katılırcasına öyle kolikteki gibi ağlamıyor ama 2-3 dk çıngırakla oynuyor ya gına geliyor hemen. Sonra yerde yatırıyorsun 5 dk sonra ondan da sıkılıyor. Sürekli sıkılıyo, oyalanmıyo mızmızlanıyor işte ama asla kolikteki gibi değil
bsrnrern tugck benimde annem vardı başından beri gitti üç gün önce hersey daha zor şimdi :( güya 8.30 da uyuttum 4 kere uyandı uykusuzluktan başıma ağrılar grıyor artık
ase1234 Benim kızımda akşam belirli saatler de karnımı çekeliyor ağlıyor hep gezinmek istiyor yatmak istemiyor ne yapabilirim bilmiyorum artık gündüzleri de yapmaya başladı böyle
dogam2024 mesmrv benim oğlumda kolik bir bebekti akşam 6 ya doğru bir başlardı ağlaması gece 11 12 ye kadar ne yapacağımızı şaşırırdık . Sonra gaz damlasını saati saatine düzenli verdim ama ne bir dk geç ne erken tam saati saatine artık alarm kuruyordum 5 dk önceden o derece psikolojim bozulmuştu. Düzenli verdikten sonra hiç ağlama krizleri tutmadı günümüzü normal geçiriyorduk . Hatta hiç unutmam bir gün misafirlikteydim akşam saatini kaçırmışım geç verdim damlasını o akşam tekrar kabusu yaşadık ağlama krizine girmişti yine . O yüzden gaz damlalarının saat düzenine çok önem verilmesi taraftarıyım bizzat deneyimlemiş biri olarak ama her gaz damlasıda her bebeğeniyi gelmiyor Buda göz önünde bulundurulmalı. Oğluma iyi gelen o damla kızımda hiçbir işe yaramadı ve hatta daha çok gaz yaptı o yüzden hemen kestim. Umarım sizde atlatırsınız biran önce çok zor bir durum gerçekten