kardelen1209 Biz birbirimize hediye almıyoruz eşim genelde çiçek alır gelir nişanlıyken de 14 şubatta gelin kolyesi almıştı😂😂evlendikten sonra da ben sofra hazırlıyorum süsleniyorum yemek falan yiyoruz beraber mum ışığında oğlumu da o gün babannesine yolluyoruz yakın oturuyoruz öyle geçiyor genel de bide 14 şubat bizim sevgili olduğumız gün ayrıca ikisi bir arada çıkıyor 😂