lidokain kardelen1209 o bana muhtemelen alır ama ben ona almam onun kartindsn harcıyorum görecek en nihayetinde 😀 ama atanirsam mutlaka yılbaşı dahil her özel günde alırım bana şu an mantıksz geliyor onun parasıyla ona hediye almak
HELELEKADIN kardelen1209 oğlumun doğum günü daha güzel bir hediye veremem diye düşünüyorum asıl onun bana iki tane hediye vermesi lazım hem oğlumu verdim hem sevgililer günü diye 😂😂
suheyla92 kardelen1209 cocuktan sonra 14 subati ve yilbasini esgecmeye basladik bos masraf kapısı. Dogum gunleri yeterli
tugrul724_ kardelen1209 bugüne kadar bişey almafık 14 şubatta eşime değil de bana saçma geliyor bugünler. O yüzden ona da aldırmıyorum kndimde almıyorum. Doğum günleri yeter diyorum 🫣