tgbgndrc Bence acele etmeyin, önünde sonunda düşecek 🤷🏻♀️Ben de göbek bağı düşene kadar yıkamadım, hastaneyi de uyarmıştım bebegimi yikamamalari için. 12. günde düştü göbeği 💕
Nimet-46 AselimmmDurum banyo yaptır bir o gün düşer . Valla iyi dayanmışsınız mikrop kapmasa bari çoçuklar hastane pisi ile . Banyo yaptırın o çocukları
AselimmmDurum Nimet-46 gayet temiz benim kızım hastanede de temizdi doğduğun da da tertemiz doğdu uslubunuza dikkat edin yıkamıyorum ama hergun ılık su pamuk ile silip kremliyorum bir temiz siz değilsiniz.
Fatos26 AselimmmDurum bize doktorumuz yıkamayın dedi yıkamadık 12.günde düştü zaten kurumaya başlamış bence acele etmeyin derim
AselimmmDurum Afra34 Deletedmom133 petitehatunn Ali280919 Ali280919 Fatos26 bezini değişiyim diye altını açtım baktım düşmüş nasıl sevindim anlatamam 😁 annem hemen yıkayalım dedi bugün de bekleyelim de iyice kurusun düşen yer yarın yıkayalım dedim 🥰🥰
Nimet-46 AselimmmDurum sen bilirsin valla. Senin kızına pis demedim demem de melek onlar hastaneden çıktı neticede saçını nasıl siliyorsun neyse . Sana kalmış inşalah düşer biran önce . Şuda var eskiden bebekleri doktorlar yıkardı ne değişti ki . Uzun süre olmuş rahatlar büyür bebek. Yaptırmak san kalmış
Ali280919 AselimmmDurum Yani isterseniz bekleyin iyi kurutmak lazım banyodan sonra şuan çok stresli olduğunuzu biliyırım ben de ağlıyordum nedne düşmüyor diye ama pıt diye düşecek eminde sonunda hatta bizim şöyle oldu bebeğim altını açarken Bi anda çişini yaptı göbeği çişle doldu ne yapacağımızı şaşırdık doktoru aradık hemen dezenfekte ettirdi ertesi gün düştü 🙈diyorım ki çişini yapmasa belki de düşmeyecekti oğlum kendi göbeğini kendi düşürdü 😂 kış bebeği Zayen mis gibidir yıkanmasa da🤗🐣
Ali280919 Ben hatta göbeğinin geç düşmesini o kadar takmıştım ki her gün uyanıyordum yıkayalım diye eşim ve annem çok az kaldı düştü düşecek diyordu ve vazgeçiyordum bu sefer de hastaneden gelince yıkamadık şimdi yıkarsam mikrop kapar mu diye çok korkmuştum sanırım annelik tam olarak da bu hiç bişeyden emin olamamak🤷♀️
petitehatunn AselimmmDurum ben de düşmesini bekledim yıkamak için. özellikle sezaryen doğumsa beklemek daha iyiymiş. çnkü bebeklerin vücudu onları koruyan bir tabakayla kaplıymış ne kadar geç yıkarsak o kadar vücut onu emermiş. ama benim 6. gün düşmüştü.
Afra34 AselimmmDurum oğlumun 15.gün düştü kanama vs yoksa sorun değil demişti doktor banyoyu da ilk hastaneden çıkınca yaptırdık onların demesi üzerine daha sonra düştükten sonra yaptırdık.
Fatos26 AselimmmDurum yaa bak nasıl sevindim iyi yaptın artık gönül rahatlığı ile yıkayabilirsin evladını 🤗
AselimmmDurum Nimet-46 düştü şükür yarın yıkayacağım saçını da siliyorum ve mis gibi zerre kalıntı yok kızımın ne vücudunda ne saçın da ki zaten doğarken de çok temiz doğdu yikaninca cabuk buyuyecegini daha iyi olacağını bende biliyorum ama riske atmak istemedim çünkü cevremde hep göbeği düştükten sonra yıkadılar neyse şükür düştü yarın suyla tanışacak kızım 😊
Aselinannesii1312 1seda1belinay evet bizde hastaneden gelince yıkadık 5. Gün düştü ve doktor normal demişti. Ama yıkamak mı doğru yıkamamak mı bilemiyorum
HsH AselimmmDurum bence artık yıka canım ben 6 gün sonra yıkadım 7. Gün düştü bebeğim yıkanınca rahatladı resmen
Buh4160 AselimmmDurum 4. Gunde düştü ve banyo yaptırdığımız için erken düştü bnce sizde yaptırın banyodan sonra kurularsınız temz olur nemlı kalmasın yeter :)
AselimmmDurum Buh4160 bu postu açtıktan sonra düştü canım 😍 yarın yıkayacağız suyla tanışacak miniğim bakalım nasıl bir tepki vericek 😊