fatmaa12345 sağol canım sizede çok geçmiş olsun, evet ben evde bakım alıyorum şuan 10.125 tl oldu engelli aylığı alamıyoruz sigortalı olduğumuz için sigortanız yoksa ikisini de alırsınız her ayın 15 inde yatıyor evde bakım maaşı. Engelli maaşı her ayın 5 inde o da 5 bin küsürdü sanırım