Bizim doktorumuz bebek 10 kg olana kadar fitilin yarısını verin o da ateşi 39 dereceyi görürse fitil verin boşuna vücuduna ilaç sokmayın demişti. Uyku yapsın ilaca başvurmayın çok üzüldüm Böyle düşünmenize.. bitkisel şeyler deneyin onu da siz için bebeğe bi çay kaşığı verin en fazla. İlaç çözüm değil lütfen.