Canım ilaç çok zararlı olmaz mı, sonuçta hasta değül bebeğin. Ben hastayken bile versem üzülüyorum. Bağırsak sistemini karaciğerini yoruyor ateş düşürücüler bile. Bence de gece çaylarını deneyebilirsin. Aslında acıktığı için emmiyor bebeğin. Uyanıyor ve uykuya geçiş için meme arıyor. Memede uyutmayı bırakınca gece uykuları uzar. Keşke emzik alsaymış bari. Bir de uyku düzeni yapınca, sabah erken kaldırıp gündüz çok fazla uyumayınca gece uykusu daha kaliteli oluyor. Bence ilaçtansa alışkanlıklarına bir göz at. Naçizane fikrim.