onlyy kusura bakmayın yeni yazabildim ben kamile kalmadan once ara lekelenmem oluyordu adetten 3 gun sonra hep sonra kadın doguma gıttım alttan muane etti kist var ama kucuk 1 ay kadar dogum kontrol hapı kullan kaybolur dedı yasmin basladım 10 tane kullanabildım cok kotu yan etki yaptı şiddetli kasık agrısıyla tekrar gıttım kadın doguma tekrar baktı sol yumurtalıgımı yavaşlatmıs folık asit baslattı bıde cocuk ıstıyordum ondan da 10 15 tane ıcınce hamıle kaldım 😂 sımdı kızım 1 yasında 1 senedir adet oluyorum bu ay yıne lekelenmem basladı tekrar gitmem lazım da hıc fırsat olmuyor ki yıne adet bıttı 3 gun sonra oldu 2 gun felan suruyor leke leke geliyor bide evlenmeden oncede aynı durum oluyordu bende o zaman doktor alttan bakamam kızsın dedı yuksek ihtimalle adet sonrası kalan kanamadır demıstı