onlyy ben üzerine görme dediğimiz hamile kanaması gördüm ilk ay ama o ince damar şeklinde değil baya adet kanaması gibi 4 gün boyunca kan gelmişti yerleşme kanamasıdır demişti doktor. Aoneasında düşük tehlikesi geçirdim oda baya kan olarak akmıştı. Yani ince kan eğer korkun hamilelikse olmayabilir kendinden eminsen. Spiralin varsa olabilir