Sum-rahsan Dery61 evet takip ediyorum o sayfayı yaptımda ama sarımsak kürünü yemiyor zorla da olsa veriyorum ama
moonlight__ Mervemurat94 ya kbb doktorları sık hasta olan çocuğa hep alerjisi var diyorlar. Ama ben sarımsak kürü yapıyorum o bence işe yaradı. İlaçta biraz etki etti
gmzshn Senaa92 evet hafif burnu akmaya öksürmeye başladığında kullanmaya başlıyorum. Günde 3 kere 10 damla ama bazen bi gün veriyorum bi gün vermiyorum günde bi kere.
Senaa92 @gmzshn memnunmusunuz peki işe yarıyor mu benim kızım çok sık hasta olıyor doktor önerdi Meral ettim
gmzshn Senaa92 kullanıp deneyebilirsiniz destek olsun diye veriyorum oyun grubuna götürüyorumdum orda ki herkeste kullanıyordu