Instagram da hastalanmayan çocuk adlı bir sayfa var inceleyin Sarımsak kürü, Hindistan cevizi yağı öneriyor. Probiyotik takviyeside bağışıklığı destekliyor.
Benim çocuğumunda 3 gün önce burnu akmaya başladı hemen sarımsak kürü yaptım günde 2 kez, udi hindi yağı verdim günde 3 kez. Burnu tıkanıncada nebulizatörle serum fizyolojik yaptim 3 kez. Çok şükür ilerlemedi normalde hemen ateşi çıkardı, boğaz enfeksiyonu olurdu çok şükür bu sefer hastalık geldiği gibi gitti. 2,5 yaşına geliyor çok sık hasta oluyordu neredeyse 10 kez antibiyotik kullanmışız dır ilk defa bu şekilde atlattık. 2 3 aydır düzenli probiyotik kullandım yoğurt çok sık veriyorum. Bir müddettirde sarımsak kürünü her hafta bir kere veriyordum etkilerini gördük çok şükür