Hatta bakın ben Türk ama Amerika’da yaşayan bir doktora sormuştum . Biz 4. Ayda bir kaç damla bir kere kan görmüştük. Doktor bana siz buna kan mı diyorsunuz alerji kakasında kan yoğun olur demişti. Tabi ben inanmak istememiştim taki ek gıdaya kadar . Yoğurdu yumurtayı hepsini korkarak verdim başında bekledim … Ama hiç bir şeye alerjimiz çıkmayınca bana bu bebek alerjik diyen doktorlarlara çok sinirlenmiştim ….