Korkmayın ben bu hususta önceki postlarımda görebilirsiniz çok yazdım.. Hatta alerji sandık , bir de üstüne bizim bebiş her kaka yapışında ağlardı günde 5-6 kez yapıp ağlaması bizi çok yoruyordu.. 5.5 aylıkken ağlamalarımız kesildi kaka sayımız aynıydı. Ek gıdaya geçtikten sonra da o sıvılık gitti şimdi günde bir kere yapıyor normal şekilde 🙏🏻😇