Dmt-01 yok kadın şartı yoktu sizde de olmaz bence eşimden başka kimsem yoksa mecbur dersiniz yardımcı olurlar bence benle eşim kaldı yürümek gerekiyor başınız dönüyor falan biri şart zaten bebeğime de kayınvalidem baktı idare ettik ağrılar dediğim gibi emzirmek için parol içiyorum o da pek fayda etmiyor şişkinlik de oluyor o da bir hafta on güne geçermiş en geç öyle dediler bakalım sizde inşallah kurtulursunuz