Dmt-01 2 aylık bebeğim kusarak ağlayarak da olsa iyice aç kalınca mecbur az az mama içmiş 24 saat emziremedim artık emzirmeye başladım , bir gece öncesinden yatırdılar o gece sabah ameliyata gidene kadar emzirdim bir gece de ameliyatlı kaldım toplam 2 gece hastanedeydim sabah da 10 gibi çıktık ağrı devam ediyor dikişler vs korktuğum kadar kötü durmuyor çok bi iz de kalmayacak gibi görünüyor ama içim ağrıyor resmen ne zaman geçecek hiç bilmiyorum ☹️