Esmabetul Benim ablamda şöyle Adana almıştı üçlü şekilde ve yüzüklü takım yaptı Bende çok seviyorum ama benimkiler geniş desenli olanlardan günlük olarak kullanamıyorum altını. Saat takıyorum sadece😃
zeynepkanat Yeni çıkan ajda modeli bu da kola takınca bütün halde kelepçe gibi duruyor çok severek takıyordum hem günlük davetlerde sizede fikir olsun
duruislife anayimbenn_ ajda daha güzel bence, ben ajda kullanıyorum 15gr olanlarda kalın çok hoş duruyor.
Mnli anayimbenn_ burmam da var ajdam da ama burmayı günlük takamıyorum daha alaturka geliyor bana özel zamanlarda takıyorum ajdalar hep kolumda
agitmoms Sahingiller_2 benim 10 gram var 5 tane ama hiç yamulma olmadı hatta oğlum sıkar falan asırı kalın
Sahingiller_2 agitmoms düz zemine konulduğunda eğik vs durmuyorlar mi? Bende ondan dolayı vazgeçmiştim tekrar düşüneyim o zaman
agitmoms Ajdaya yamulan var demişler de imkansız yani 5 tane 10 gramlık var bende hiç yamulma olmadı aylardır
Berii anayimbenn_ yüce Rabbim arada kalacağımız tek durum bu olsun inşallah hayatta 😀 ajda daha şık ya, burma yatırımlıktır kocanın gözü hep üzerinde olur🤣
wildwings09 anayimbenn_ Benimkiler de 10 grlık 1 yıldır her gün takıyorum yamulma falan olmadı hiç. Düz sade ajdalarda 15 gr daha tok ve güzel duruyor bence
minervadefne Oluklu Ajda var 4 tane 10 gr ama bir yamulma falan olmadı günlük takıyorum yatarken bile. Bebeğimde var onu da kucağıma falan alıyorum yani.Arkadaşımın var 1 tane oda günlük takıyor 10 grammış ama yamulmuş onunki baya hemde