anayimbenn_ benim 2 tane Ajda bileziğim var, yatırım için en iyisi olduğunu söylüyorlar bu yüzden aldım. Duruşunu da çok seviyorum, günlük kullanıma da uygun. Aşağıya fotoğrafı bırakıyorum bi bakarsınız 🌸 ben duruşundan çok yatırıma, kâr yapmaya hangisi uygun önce ona bakıyorum ❤️
