Ballikizim99 Ben çok istedim anne olmak eşimde istiyordu ama benim kadar değil o biraz daha gezelim tozalım evliliğimizi yaşayalım diyordu ama ben 30 a dayanmıştım öylece karar verdik ballı kızım iyiki var 😇
Deletedmom_220 cLearQueen bir önceki yorumumu sildim yanlıs anlamısım. Erkeklerin coğu ailede ne görürse onu yapıyor.
Pirasalipuding cLearQueen Hadi ya eşinizle konuşmayı denediniz mi yani eşden destek en çokta psikolojik destek çok önemli yoksa cocuk büyütmek yanlız çok zor
papatyagibi Deletedmom_220 Evlendikten birkaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Korunuyorduk, güya.. Sonra kurt yediği ayazı unutup “kardes yapalım” dedi aynı hatayı ikiledi 😂
Cadisilae Deletedmom_220 çocuk çok seviyorduk ama işimi yeni kurmuştuk daha 2 yıl düşünmezdim normalde. Oluverdi iyi ki de oldu canım kızım 😍
2bebekli_1deli Deletedmom_220 ben evlenmeden önce çok büyük konuştuğum için kesinlikle çocuk istemiyorum dediğim için ilk ay hamile kaldım sarhoştuk tabii 😁😁 2. De korunmama rağmen oldu yüce Rabbim sen misin o kadar büyük konuşan al sana peşpeşe 2 tane dedi
Bebislerhakkinda Deletedmom_220 çevremdekiler sırayla hamile kalıp nispet yapınca ben de patlattım bi tane geri kalmadım 😈 tabi asıl sebep evleneli 2yil olmustu zamani gelmişti
busrasya23 Deletedmom_220 5 yıllık evliyiz iki yıllık evliyken istedik olmadı sonra tedaviler tüp bebekler bu sene nasip oldu kızım çok istedik çok uğraştık sonucu güzel oldu 🥹🫶🏻
Zeynonunmomu Deletedmom_220 bilerek olmadı 🤣 hapla korunuyodum daha 5 aylık evliydim etraf hapla korunursak çocuk zor olur diye öyle baskı yaptı ki ben çocuk istemiyorum dediysemde aklıma girdiler hapı bıraktım adet gördüm bittiği gün ilişki yaşadık nasılsa hapı yeni bırakmışım e doğurganlıkta sıfır adet bittiği gün diye dedik ve şuan 7 aylık nur topum kucağımda gelesi varmış onunda şak diye geldi 😂 ha bide benim büyük konuşmalarımın karşılığı oldu ben hep asla 2 sene yapmıycam çocuk için evlenmedim diyordum aldım ağzımın payını şimdi 2. Yi yaparsın diyenlere Allah isteyene versin bizden uzak etsin diyorum çünkü 1 çocuk gerçekten bana yetti 😄
hera96 Biz 5 sene çoçuk istemiyorduk, kazayla hamile kalmışım, eşime ilk söylediğimde korkuyorum demişti, hazır değildi, zamanla alıştı, oğlum oldu şimdi 2 ci de olsun diyor 😂😂, yok dedim 1 yeterli valla, o kadar istiyorsan sen kendin doğur dedim
Umayannesi8 Severek evlendik çok genç ve toyuz dedik ilk yıl istemedik sonraki 2 yılda olmadı tam tedavi olalım derken göğsümde şüpheli bir tümörden ameliyat oldum bu yıl bu konuyu kapatalım diye anlaştık eşimle 1 ay sonra sürpriz hamile kaldım. Bekledik istedik dua ettik tam pes ettik nasiplendik. Kızımız olsun istedik hamdolsun oldu darısı isteyen herkese ❤️
Seydameva Deletedmom_220 eşim istedi ☺️ zamanı da gelmişti zaten evlendikten 4.5 sene sonra yaptık en azından ev alalım diye ertelemiştik yaşımızda küçüktü. Evi aldıktan sonra eşim çok isteyince oldu ☺️
mrsyildizkids Deletedmom_220 çocukken bebekleri çok severdim ve büyüdükçe hayallerimden birisinin de Anne olabilmek olduğuna karar verdim. Çok istiyordum Anne olmayı 😍 30 yaşında evlendim 31 yaşında ilk annelik duygusunu tattım bir oğlum oldu, bu sene 33 yaşında olacağım ve 2.gebeliğim Haziran ayında doğum olacak dilerim sağlıkla kucağımıza alırız. 2 çocuk düşünüyorduk ikisinin de arası çok olmasın birlikte büyütelim diyorduk öyle de nasip etti Rabbim 🤲🏻🌸
Eylul301023 Deletedmom_220 eşim çok istiyordu en son dayanamadım ama iyi ki olmuş diyorum yoksa çocuk merakım yoktu hiç 😂😂😂