Deletedmom_220 evlendikten sonra en azından 2 sene çocuk istemiyorduk, “her ihtimale karşı kontrole gidelim, korunalım derken belki de çocuğumuz olmayacaktır” dedim eşime. Benim kontrollerimde problem çıkmadı, eşimi de atladık öyle olunca. Sonra bir gün internette karşıma varikosel çıktı aa dedim ya sende de varsa sonra hastaneye gittik bir de baktık ileri derece varikosel varmış eşimde. Sperm tahlili verince doktor direkt tüp bebek deneyin dedi. Toplam 2 bin sperm ve %80 ölü %20 yerinde hareketliydi. Korunmayı da bıraktık ilişkiyi de çünkü ben çok kötü oldum. Tabi sonrasında bir sürü doktor vs gittik tahlilleri yeniledik vs. Evliliğimizin ilk ayıydı. Aradan 4 ay geçti birden hamile olacağımı hissettim üstelik ailemin yanında kalmaya gitmiştim ve 1 aydır eşimden ayrıydım. Telefonla aradım sana 15 gün sonra hamile olduğumu söyleyeceğim dedim, gün bile verdim 😅 ertesi gün evime döndüm. Gerçekten de 15.gün 17 kasımda hamilelik haberimi verdim 😂🧿