dunyam2 4 aylık bebek için normal dediğiniz , her bebek erken yere basmaz ilk kızım 3-4 aylıkken basardi, ikinci kızım 6 aydan sonra basmaya başladı ona rağmen ablasindan önce sıralamaya başladı . Ben bol bol kucağımda oturur şekilde tutup ayak tabanları yere bastırıyordum ama benimki gelişim geriligiyle doğmuştu zaten o yüzden herseyine ayrı pinpirik ve dikkat ediyordum ama normal dediğiniz