dunyam2 bıngıldagin 1 yaşından önce kapanması da normal sayılmıyor, takip gerektiriyor. 6 ncı aydan itibaren yavaşlıyor ama asla durmuyor her ay 0.5 cm büyüyor eğer 2 3 ay aynı cikarsa sorun teşkil ediyor. Sizin ayına göre büyük gidiyor ihmal etmeden hemen çocuk nöroloji uzmanına görünün takibe alır çünkü zekayı ve gelişimi etkiliyor