Bende pışpış sesi açarak uyutuyorum bu arada 1 yaşından sonra kısarak bırakmayı düşünüyorum. Acaba bebeğinizin uyumasını engelleyen farklı bir durum mu var diş sancısı, oda sıcaklığı vs. ya da gerçekten yaradılış olarak uyku seven bir bebek değil:( Geçeceğini düşünerek rahatlatmamız gerekiyor kendimizi yoksa umutsuzluğa kapılıyoruz. Yalnız değilsiniz, Allah biz annelere çok büyük sabır, güç vermiş.