Bebeğim 7 aylık ve doğduğu ilk günden beri böyle asla derin uykuya dalmıyor her 20 dk da 30 dk da bir uyanıyor mamasını da 20 cc ya içiyor yada içmiyor sallanarak tekrar uykuya geçiyor ayağımdan kaldırıp beşiğine koyduğum zaman tekrar 15-20 dk sonra uyanıyor böyle bi döngüye giriyoruz ama doğdu doğalı böyle bazı geceler cinnet geçirecek gibi oluyorum kaç doktora götürdüm bişey bulamadı HUY dedi ya sadece HUY yani bazı çocuklar böyle olur diyor benim gibi olan var mı bu çocuğun derdi nedir neden böyle yapıyor yardımcı olabilecek olan var mı ya ?? Gerçekten kafayı yemek üzereyim