yigitinannesii1
Ben oglumda deli gibi acı biber turşusu,turşu,erik ve cikolata yiyordum ama kışın ortasında karpuz ve cilek aşerdim
Kızım da da cok asırı kusuyordum cok tatlı yiyordum maden suyuyla duruyordum ve tulumba tatlısı aşerdim hemen de bulamamıstık onun dışında böyle degişik şeyler olarak tuzluyla tatlıyı bir arada yiyordum mesela tirşuyla cikolatayı arka arkaya yiyordum ayranla kek bir arada yiyordum